Remember Me/ Prisimink mane

by - 17:56

LT

Niekada negalvojau, jog vidury nakties taip užsimanysiu parašyti straipsnį. Panašu, jog visada ateina pirmas kartas. Akys jau merkiasi, tamsoje vos įžiūriu, kokius mygtukus spaudžiu, tačiau mintys nė nesiruošia užsnūsti, kol jų neišbersiu kažkam kitam.
Mažiau nei prieš valandą išvydau 'Balticum Auksinis' kanalo premjerą - "Prisimink mane". Apie šį filmą buvau daug kartų girdėjus, tačiau maniau, jog tai tipiška meilės istorija, išpopuliarėjusi tik dėl pagrindinio aktoriaus Roberto Pattisono. Deja, klydau. Ir gana stipriai.
"Prisimink mane" - tai vaikino, negalinčio užmiršti brolio savižudybės, bei merginos, nuolatos išgyvenančios motinos mirtį, meilės istorija. Aidanui išsiaiškinus, jog policininkas, kuris jį bei Tailerį neteisėtai suėmė, turi dukterį, priverčia geriausią draugą susilažinti iš to, jog Taileris turės ją suvilioti ir palikti. Vaikinui, turėjusiam ne vieną trumpalaikę merginą, ši užduotis nepasirodo sudėtinga, tačiau geriau pažinęs Elę Taileris supranta, jog pradeda ją įsimylėti.
Tačiau tai nėra vien dviejų gyvenimo nuskriaustų žmonių meilės istorija. Istorijoje pilna ir kitų temų: tėvų ir vaikų santykiai, bendraklasių patyčios, išsiskyrimas iš minios bei kita.
Kai jau rodėsi, jog viskas baigsis laimingai, pabaiga pasisuko visai kita linkme, kurią iš tiesų yra įmanoma nuspėti, bet, vargu, ar tokių žmonių buvo daug. Jau iš pat pradžių viena detalė man kėlė įtarimą, tačiau buvau pernelyg akla, kad suprasčiau, ką ji iš tiesų reiškė. Ir kas gi ten nutiko? Visi tą istoriją esate girdėję, tad nenoriu sugadinti pabaigos ir nemačiusiems šio filmo paliksiu įtampą pačiam kulminacijos taške. Patikėkite, į šią situaciją pažiūrėsite visai kitomis akimis. Tegaliu pridurti tik tai, jog filmo pabaigoje pamačiusi užrašą ant lentos ištariau būtent šiuos žodžius - 'o Dieve mano, kokia aš kvaila'...
Filmas priverčia išlieti ne vieną ašarą ir susimąstyti apie savo gyvenimo laiką. Juk tiek daug jo iššvaistome visai bereikšmiam dalykam, kaip stovėjimas eilėje prie kasos ar reklamų žiūrėjimas.
Mane ypač sužavėjo Elės nuosprendis atėjus į restoraną pirmiausia užsisakyti desertą, o ne pagrindinį patiekalą. Anot jos, niekada negali žinoti, kas nutiks. Vieną sekundę kvėpuoji, o kitą - jau guli po žeme. Tad kam švaistyti laiką veltui, jei žinai, kad atėjęs į restoraną labiausiai nori deserto? Daug prasmingiau pirmiausia užsisakyti jį, o vėliau - ką tik nori. Juk būtų taip skaudu mirti valgant sriubą, nors labiausiai laukei deserto.
Nežinau kaip jums, tačiau šis filmas man paliko nepamirštamą įspūdį, tad rašau 10/10. Nemanau, jog greitu metu galėsiu jį išmesti iš galvos. Pažiūrėjusi internete išsiaiškinau, jog filmas yra laimėjęs tik vieną geriausio aktoriaus 'Teen Choice Award' apdovanojimą. Likau priblokšta, nes jis vertas daug daugiau. Mano nuomone, joks "Lūšnynų milijonierius" dar ilgai neprilygs šiam filmui, tad oskarų komisija gan stipriai prašovė.
Rekomenduoju "Prisimink mane" pažiūrėti visiems. Jis privers jus pažiūrėti į daugelį dalykų kitomis akimis bei suprasti, kad bet kuri akimirka gali būti paskutinė.

You May Also Like

0 komentarai (-ų)